پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

اگر بخواهیم زندگی سالمی داشته باشیم، باید ارتعاش مثبت به کائنات بفرستیم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پ ن پ

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

یه روز اب خونمون قطع شده بود . یه سطل ماست برداشتم که برم اب بیارم .

بعد داشتم می رفتم پیرمرد میگه میخوای بری اب بیاری؟

. به یارو گفتم پ ن پ

می خواستم برم گدایی ظرف خوب نداشتیم این رو برداشتم

*

*

/sms630.blog.ir

*

*

رفتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین

 میگه میخوای آتیش روشن کنی؟

پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

*

*

sms630.blog.ir

*

*

دارم از در دانشگاه میرم داخل نگهبان میپرسه کلاس داری

پ ن پ دختر همسایه ام براتون آش ندری اوردم

*

*

sms630.blog.ir

*

*

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟

می پرسه ماشینت ریو هست ؟

پ نــه پ لامبورگینیه قالپاق ریو می ندازم ریا نشه

*

*

sms630.blog.ir

*

*

عاقا دیروز تو پارک داشتم کتاب میخوندم که ییهو یه نفر اومد و پرسید شما داری کتاب میخونی؟

 منم گفتم بله دارم کتاب میخونم . . . . طرف ییهویی محکم زد تو گوشم!!

 گفتم واسه چی میزنی

؟ میگه: چرا از فرصته "پ ن پ"ای که بهت دادم استفاده نکردی؟؟؟

توروخدا مسولین رسیدگی کنن، تحریما کمتر بشه لطفا . . . .


*

*

sms630.blog.ir

*

*

چند بار پشت سر هم میرم دستشویی..

مادرم میگه اسهالی؟؟

میگم: پ ن پ یبوست دارم..هی میرم شاید خودش خجالت بکشه بیاد


*

*

sms630.blog.ir

*

*

سر کلاس خوابیده بودم استادمون اومد گفت: خوابیدی؟

 گفتم پ ن پ زدم کنار استراحت کنم که پشت فرمون خوابم نبره!!!


*

*

sms630.blog.ir

*

*

داریم از مسیر رباط کریم می ریم اسلامشهر،

 داییم با دو تا از خاله هام تو ماشین خودشون جلوتر از ما میرن.

خاله م زنگ زده می گه کجایید؟(حالا گوشیش روی اسپیکره) میگم گلستان رو رد کردیم. میگه گلستان رباط کریم؟؟

 میگم پ ن پ ، گلستان سعدی!!!

حالا هم از این طرف همه دارن غش می کنن از خنده ، هم از اون طرف اونا. خالمم از حرص منو فش می ده.

 به من چه!میخواست سؤال بی ربط نپرسه خب!!!!والااااااا.


*

*

sms630.blog.ir

*

*

از مادربزرگم میپرسم شما بزرگتری یاخاله بزرگ؟

میگه از نظر سنی؟؟

پ ن پ ازنظر قد و وزنو کلسترول خون میگم...


*

*

sms630.blog.ir

*

*

مامانم سفره پهن کرد

بهش گفتم: میخوای شام بیاری"

گفت : پ ن پ می خوام گل های سفره رو آب بزنم ....


*

*

sms630.blog.ir

*

*

تو توالت بودم و تو حال خودم.. یک هو یکی محکم زد به در …. گفتم بله ..

دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !!!

 گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته ..لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل.


*

*

sms630.blog.ir

*

*

رفتم پرنده فروشی میگم اقا قناری های نرومادتون کدوما هستن؟ میگه میخوای بخری ؟

گفتم: پ ن پ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
حمید زلیکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی