پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

اگر بخواهیم زندگی سالمی داشته باشیم، باید ارتعاش مثبت به کائنات بفرستیم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جوک

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ



رفیقم از ایرون زعفرون میبره تو چین برای فروش

 از اونور هم ساعت میاره ایران میفروشه!

االان ببینی بنز سواره


منم از این گروه جوک کپی میکنم میبرم تو اون گروه!

 از اونجا هم عکس میارم تو این گروه!

یه موتور داشتم اونم فروختم اینترنتمو شارژ کردم! 😆😁😂


sms630.blog.ir

به یارو میگن چرا  مردی؟

میگه داشتم شیر میخوردم.

میگن خوب مشکلش چی بود.

میگه شیر که مشکل نداشت1

گاو یهو نشست روم



sms630.blog.ir


زنم ازم پرسید کیو بیشتر دوست داری:

گفتم: مامانم

گفت: بعدش!
گفتم:بابام!

گفت: بعدش!
گفتم:خواهرم!

گفت: بعدش!
گفتم: برادرم!

بغض گلوشو گرفت و گفت: پس من چی؟

تو گفتی بگو کیو بیشتر دوست داری. نگفتی که عشقت کیه؟

کلی ذوق زده شد و گفت: خب بگو عشقت کیه؟؟؟؟

گفتم: بارسلونا.

قهر کرد و از خونه رفت بیرون.

فک کنم رئالیه.


sms630.blog.ir


یه روزی یه آقایی با بچش میرن سینما میبینن یه کچلی جلوشون نشسته!


آقاهه به بچش میگه اگه بزنی پس کله این کچله، یه ساندویج برات میگیرم.

بچهه میزنه تو کله کچله!

کچله برمیگرده میگه : هوی چرا  زدی تو سره من!!!

بچهه میگه: به به حمید کچل، حالت خوبه؟

کچله میگه: حمید کچل کیه؟

بچهه میگه: واااای ببخشید. فک کردم دوستم حمید کچله.

دو دقیقه بعد یارو به بچش میگه اگه ایندفه بزنی پس کله شو 10هزارتومن بهت میدم.

بچهه بازم میزنه تو سره این کچله!

کچله برمیگرده میگه باز چی شده چرا میزنی تو سرم؟

بچهه میگه : خداوکیلی تو حمید کچل نیستی؟

کچله میگه: نه بخداااااا.


کچله میبینه هی داره کتک میخوره رفت دوتا صندلی جلوتر نشست.

بازم پدره میگه اگه این دفه بری جلو بزنی پس کلشو بهت 100هزار تومن میدم.

بچهه میره جلو محکم میزنه تو سره این کچله و میگه : آهای حمید کچل تو اینجا نشسته ای و من یکساعته دارم اون بدبختو میزنم......


sms630.blog.ir

من و باران هر دو منتظریم .......
.
.
.
.
.
.
.
من منتظرم او بیاید بعد برم ماشینمو بشورم
اون منتظره ماشینمو بشورم بعد بیاد !!

*

*

sms630.blog.ir

*

*

اصلا باور کردنی نیست.....

که تحریما رو برداشتن

.

.

.

یه خوده زور بزنیم میتوونیم امتحانها رو هم برداریم.

*

*

sms630.blog.ir

*

*
آمار نشون میده ب ازای هر پسر ۳ تا دختر وجود داره…

آآآآآه ... پس چرا من هنوز تنهام؟

عاقا کی ۶ تا ورداشته؟؟؟؟؟؟!

تا شکایت نکردم خودش بیاد پس بده مال مردم خوردن نداره

*

*

sms630.blog.ir

*

*



شخصی تو سرپایینى دنبال اتوبوس میدوید!

یکی از مسافرا ازپنجره سرشو میاره بیرون و با خنده میگه ....

فکر نکنم برسى !!!!

یارو میگه:

نرسم که ننت به عزات میشینه ....

آخه راننده منم....

*

*

sms630.blog.ir

*

*
بنی آدم اعضاء یکدیگرند

سر تلگرام به هم می پرند…

توکز محنت دیگران بی غمی

پیامی بده تا نگن شلغمی.

اینو از تو گروه شاعرا دزدیدم

مدیرش قاطی کرده بود

*

*

sms630.blog.ir

*

*
من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی!


داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی!

… وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی!و…

آخه موجود اینقدر سنگ صبور !! اینقدر محرم؟ اینقدر با حوصله!!!

*

*

sms630.blog.ir

*

*
طرف جرات نداره نمیتونه بقیه پولشو از راننده تاکسی بگیره

بعد تو اینترنت میشه منتقد اجتماعی.....

*

*

sms630.blog.ir

*

*

حمید خالی بند زنگ میزنه فلسطین، میبینه اشغاله!

*

*

sms630.blog.ir

*

*

یه پیرزنی رو دیدم که ماشین (بی ام و) سواره و برام بوق هم میزنه

حالا میریم خونه مادربزگمون یا سرش درد میکنه، یا آپاندیسش و یا کمرش

*

sms630.blog.ir

*

خدایی من نه از عراق میترسم

نه از داعش می ترسم

و نه از آمریکا

...

...

فقط از هند میترسم

آخه نفهمیدم که اینا موشک و چطور بادست میگیرن



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
حمید زلیکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی