پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

اگر بخواهیم زندگی سالمی داشته باشیم، باید ارتعاش مثبت به کائنات بفرستیم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تمرین قانون جذب به روشی ساده برای یک هفته

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ق.ظ

تمرین قانون جذب به روشی ساده برای یک هفته

(همراهان گرامی. برای اینکه زندگی موفقی  داشته باشیم. این تمرینها را به مدت یک هفته انجام دهید)

تعریف قانون جذب

خداوند مهربان در این جهان بزرگ و کائنات قوانینی را برایمان برپا کرد که هیچ وقت تغییر نمیکند و همیشه ثابت و استوار است که یکی از این قوانین؛ قانون جذب است.


همراهان گرامی جذبی من.

دوست دارم  حتماً و حتماً یک قلم و یاداشت بردارین تا این اهدافی که الان براتون بازگو میکنم را بنویسید و همیشه همراه خود داشته و در طول هفته آن را تمرین کنید
باور کنید تمام قانون جذب در این تمرینی که براتون در پائین صفحه قرار دادم به همین خلاصه میشه.


پس دوستان خوبم اگر می خواهید در ثروت موفق بشین یا در زندگی و یا هر چیز دیگر فقط در

طول هفته علاوه بر 10 روش ساختن شخصیت که درمتن قبلی ذکر کردم
به این تمرینها هم توجه خاص کنید.
 ** نکته ی بسیار مهم اینه که در قانون جذب هیچوقت نمی تونی شخصی را جذب کنی
مثلاً من فلان دختر یا فلان پسر را برای ازدواج جذب میکنم.
اگر به ای صورت باشه یک نفر با شرائط خیلی بد که اصلاً تصورش را نمیکنیم ما را جذب میکنه**


 قدم اول: که خیلی خیلی مهم است اینه که هر هدفی که به یادت می آد را یاداشت کنی ، حتی هدف بلند مدت را
قدم دوم: رویا یا آرزویی را انتخاب کن که بسیار دوستش داری و میدونی که به اون میرسی
قدم سوم: در قانون جذب شخص را نمی تونی جذب کنی، فقط مشخصات آن شخص را مورد توجه قرار بده و جذبش کن
قدم چهارم: در قانون جذب برای ازدواج ؛ تو فقط میتونی عشق مناسب؛ زن یا مرد مناسب برای ازدواج را تصور کنی
قدم پنجم: سعی کن که هدف تو از 2 هدف بیشتر نشه مخصوصاً اهداف بلند مدت.مثلاً یکی از اهدافت را جذب کن و  وقتی به اون رسیدی هدف بعدی را جذب کن.
قدم ششم: هدفی را که انتخاب میکنی هدفی باشه که دست یافتنی باشه. مثلاً 50 سال سن داریم و آرزو داریم یه ورزشکار حرفه ای باشیم.

بعد از این قدمها؛ مهمترین کارهایی را که باید انجام بدین، این است
1- در تمام اهدافت خدا را در نظر بگیر و از خدا یاری بخواه.
2- از خدا به خاطر این همه نعمتش ؛ شکرگذار باش
3- در تمام مراحل زندگیت احساس شادی کن و همیشه به خودت بگو که من همیشه و در تمام مراحل زندگیم شاد هستم
4- همیشه مثبت فکر کن. واقعاً خیلی مهم است.
5- همیشه خودت را خوش شانس بدون. مثلاً تو دلت یا آشکار بگو که من خوش شانسم. و خوش شانسی را در دلت احساس کن و حرف دیگران بر تو نباید اثر کنه.
6- هدفی را که تعیین کردی مطمئن باش که لیاقت آن را داری و همیشه به خودت بگو که من لیاقتش را دارم.
7- در مراحل زندگیت هیچ چیز را سخت نگیر، اگر آسون بگیری مطمئن باش با سرعت زیادی به هدفت میرسی

عزیزان جذبیم؛ از اینکه این مطالب را دنبال کردید ممنون و سپاسگزارم
و امیدوارم که این تمرینها را هر روز به مدت یکماه انجام دهید تا ذهن شما به آن عادت کنه
مطمئن باش که در همون اوایل کارتان به موردهایی برخورد می کنید که تعجب شما را بر می انگیزه.

مطمئن باشید که شاه کلید قانون جذب را به شما آموختم و ما بقی توضیحاتی است که کامل میکند این قانون را.

منتظر قانون جذب برای بدست آوردن ثروت باشید.

به کانال داستان زندگی هم می توانید سر بزنید.

http://opizo.com/FpW5aL

منتظر نظرات شما هستم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
حمید زلیکانی

نظرات  (۵)

۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۴ محمد جراحی
سلاممم واقعااا عالی است . من با قانون جذب زندگیمو متحول کردم
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۶ راه اندازی کسب و کار انلاین
خیلی ممنون واقعا عالی بود 
اگ ممکن به پیج ما هم سر بزنید
راه اندازی کسب و کار اینترنتی
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۱ ربات نینجاگرام
سلام و خسته نباشید خدمت شما واقعا مطلبتون عالی بود.
اگ ممکن به پیج ما هم سر بزنید.


برنامه نینجاگرام

واقعا نمیدونم چی بگم بد جور هیجان زدم بد جووور خدایا شکرت من به چیزایی رسیدم که فکرشو نمیکنید منی که پول دو سیخ کباب نداشتم الان با پول یک ماهم‌میتونم کبابی بزنم منی که پول دربست نداشتم ماشین خریدم منی که هیچکس دوسم نداشت همه عاشقم شدن و من هم عاشق خودم و خدا د همتوووونم برید دنبال قانون جذب نتیجه میگیرید من استاد  قانون جذب نیستم  که دروغ بگم بابا جوااااااب گرفتم خییییلی 

البته نه از این سایت و این مطالب  ها کلا  گفتم قانون جذب جواااب داده برام  از این مطالب هم ممنونم که فکر مردمه تا حذب کنن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی