پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

زندگی خود را با تفکر خوب بسازیم

پیام جدید و باحال تلگرام و اس ام اس

اگر بخواهیم زندگی سالمی داشته باشیم، باید ارتعاش مثبت به کائنات بفرستیم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قانون جذب و شکرگزاری

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ق.ظ



به نام خداوند جهان آفرین

شکر گزاری و صبر در قانون جذب


 

شکر در اصطلاح به معنی اینه که ((نعمتی را تصور کنی و در ذهن خودت آن را آشکار کنی))

بحث شکرگزاری در قانون جذب بحث بسیار بسیار فنی و جالبه، چرا که خداوند در قرآن کریم می فرماید:

)پروردگارتان اعلام کرد اگر شکرگزار باشید نعمتهای فراوانی به شما خواهیم بخشید)

سوره ی ابراهیم آیه ی 7

حالا میخواهیم بفهمیم که شکر گزاری چه رابطه ای با قانون جذب داره،

 ما اول یک احساس خوب را جذب میکنیم.

مثلا من در ذهن خودم، یک میلیون پول شکرگزاری میکنم،

 یک احساس خوب به کائنات می فرستم.

یک احساس خوب و یک احساس دارندگی

یعنی بعد از مدتی این مبلغ پول به من احساس دارندگی نمی ده و من باید احساس دارندگی را جذب کنم.

ممکنه بعد از مدتی دو میلیون به من برگردونه و یا سه ملیون.

اون چیزی که احساس دارندگی است را به ما برمیگردونه.

پس، وقتی که ما شکرگزاری میکنیم خداوند بیشترش را به ما اعطا میکنه.

حالا می خواد هرچی باشه. ما وظیفه داریم در مقابل نعمتهایی که خداوند به ما بخشیده،

شکرگزارش باشیم، تا خداوند، بیشترش را به ما بده.

در شکرگزاری صبر خیلی مهمه.

ما نباید در انتظار این باشیم که، به فرض اینکه: همین الان من برای نعمتی شکرگزاری کردم و خداوند همین الان  به من اعطا کنه.

نه...

چنین نیست. باید صبر پیشه کنیم، تا ارتعاشی که ما فرستادیم، در کائنات هم فرکانس آن را پیدا کنه و برای ما ارسال کنه.

و یک مسئله ی مهم را برای شما دوستان خوبم بگم که:

باید از شرائط فعلی زندگی خودت راضی باشی تا شکرگزاری تاًثیرش را بزاره.

اگر از شرایط فعلی ات راضی نباشی،

همیشه ارتعاش بی رضایتی می فرستی و کائنات هم جوابش را میده.

مثلاً، بچه ی خودت را به پارک محله ات می بری.

کی در این پارک حسش خوبه؟

شما یا بچه ....

بله، معلومه دیگه.

بچه ات.

بچه ات، احساس رضایت داره.

و اگر ساعتها هم باشه از حسش کم نمی شه.

اگر ما هم از زندگی خودمون احساس رضایت داشته باشیم،

هیچوقت دوست نداریم که این احساس رضایت تموم بشه.

پس، با صبر کردن، شکرگزاری را می سنجیم.

ما وزن خودمون را با ترازو می سنجیم.

اگر می خواهیم بدونیم که آدم شکرگزاری هستیم یا نه،

حتماً با صبر، باید بفهمیم.

از همین امشب، قبل از خواب،

حس خودت را خوب کن، و از تمام نعمتهای های خدا شکرگزاری کن.

و صبر کن تا نتیجه اش را بگیری.

عزیزان گلم.

من سعی میکنم که قانون جذب را به روش خیلی ساده بیان کنم.

دوست دارم؛ همین حس خوبی که الان دارم، شما هم داشته باشین.

هرکسی نتیجه گرفت برایم بنویسه تا تجربیاتش را ؛

در این وبلاگ قرار بدم.

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶
حمید زلیکانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی